ІІ. ВІД ТЕОРІЇ

Педагогі не можуть успішно когось учити, якщо в цей же час ретельно не вчаться самі. Алі Апшероні

методическая работа с педкадрами
Методична робота з педкадрами / упоряд. Н. Мурашко. – К. : Редакції газет з управління освітою, 2012. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

У книжці подано колективні та індивідуальні форми роботи з педагогічними кадрами в загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладах, методичні рекомендації. Щодо їх проведення. Описано технології реалізації нетрадиційних форм методичної роботи, наведено приклади окремих заходів і матеріали до них. Для директорів і заступників директорів навчальних закладів, керівників шкільних предметних комісій (методичних об’єднань), методистів управлінь (відділів) освіти.

современные технологиии школьного менеджменту
Сорочан Т. М. Сучасні технології шкільного менеджменту. Опорний конспект для слухачів курсів підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів: Навчальний посібник / Сорочан Т. М. – Луганськ : СПД Рєзников В. С., 2009. – 180 с.

Навчальний посібник у вигляді опорного конспекту призначений для навчання керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти. У посібнику в стислому вигляді та покроково описано технології шкільного менеджменту, що дає можливість показати шлях упровадження теоретичних знань у повсякденну практику управління школою.

Сучасний урок
Пометун О. І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред. О. І. Пометун. - К. : Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с. : іл.

Посібник, розрахований на роботу з дітьми різних вікових категорій, знайомить із новітніми підходами до організації навчання – інтерактивними технологіями, різноманітним, ефективним, демократичним. Він може стати в пригоді кожному викладачеві – досвідченому або молодому спеціалісту, математику або гуманітарію. Для вчителів загальноосвітніх середніх шкіл, методистів, а також студентів і викладачів вищих педагогічних навчальних закладів.

Освітні технології
Освітні технології: Навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; За ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2004. – 256 с.

Посібник знайомить з сучасними підходами до організації педагогічного процесу в школі та ВНЗ, акцентує увагу на їхньому особистісно орієнтованому характері. Автори дають коротку характеристику освітніх технологій, розкривають дидактичні можливості та особливості їх організації, розглядають вітчизняний та зарубіжний досвід використання освітніх технологій. Посібник орієнтований не тільки на теоретичну підготовку майбутнього вчителя, а й на розвиток творчого потенціалу особистості шкільного педагога, формування теоретичної та практичної готовності реалізації технологічного підходу в освіті.

Банк інноваційних педагогічних технологій
Банк інноваційних педагогічних технологій / автор-упорядник : Л. В. Галіцина. – К. : Шк.. світ, 2012. – 104 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

Запрошуємо вас поринути до банку інноваційних педагогічних технологій, ознайомитися, пригадати, проаналізувати та за потреби застосовувати їх у вашій педагогічній і управлінській діяльності. Ця книжка – спроба узагальнити зарубіжний та вітчизняний теоретико-практичний досвід. Найкращі публікації найдосвідченіших авторів, педагогів-новаторів, учених-дослідників зібрані по крихтах та адаптовані до сучасних реалій і потреб педагога. Ви дізнаєтесь про навчальні та виховні інноваційні технології. Для керівників системи освіти усіх рівнів, методистів, директорів, заступників директорів з НМР, учителів, а також для всіх, хто прагне професійного самовдосконалення.

Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій
Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій / Автор-укладач Н. П. Наволокова. – Х. : Вид. група «Основа», 2011. – 176 с. – (Серія «Золота педагогічна скарбниця»).

У посібнику в зручній та локанічній формі представлені характеристика різноманітних педагогічних технологій, рекомендації щодо їх практичного використання, сучасні підходи до проектування уроку, глосарій та ін. Для директорів, заступників директорів шкіл, методистів та широкого педагогічного загалу.

Сучасний урок у початковій школі
Анісімова Г. О., Нікулочкіна О. В. Сучасний урок у початковій школі: традиції та інновації (навчально-методичний посібник) / Г. О. Анісімова, О. В. Нікулочкіна . –Тернопіль : Мандрівець, 2012. – 104 с.

Посібник акцентує увагу на сучасних підходах до організації навчально-виховного процесу в початковій школі. Автори дають коротку характеристику освітніх технологій, розкривають дидактичні та методичні можливості інноваційних процесів й особливості їх організації, розглядають досвід використання освітніх технологій. На сучасній науковій основі викладено методичні вимоги до основної форми організації освітнього процесу – уроку в умовах школи, що розвивається. Для методистів з питань початкової освіти, вчителів та керівників шкіл, студентів педагогічних коледжів, магістрантів.

Кол-во просмотров: 239

Комментарии

Для того, чтобы оставить комментарий на сайте, залогиньтесь или зарегистрируйтесь, пожалуйста.